UiPath, leverancier van Robotic Process Automation (RPA), heeft zijn end-to-end platform voor hyperautomatisering geïntegreerd met de enterprise-ready cloudinfrastructuur, cloudapplicaties en kunstmatige intelligentie (AI)-oplossingen van Amazon Web Services ( AWS). Door de integratie met Amazon Textract, Amazon Rekognition en Amazon Connect kan dit platform de productiviteit van werknemers verhogen, de klantervaring verbeteren en digitale transformatie versnellen door dynamisch geschaalde AI-aangedreven RPA-oplossingen.
Moderne organisaties verwachten flexibele en gebruiksklare oplossingen die snelle resultaten opleveren. Nu zakelijke omgevingen uitdagender en dynamischer worden, willen bedrijven vooraf gebouwde integraties die hun uitdagingen oplossen. RPA- en AI-technologieën hebben een paradigmaverschuiving veroorzaakt in bestaande manieren om processen en repetitieve taken te beheren – waardoor de productiviteits- en efficiëntiewinsten worden gecreëerd die deze snel evoluerende organisaties eisen. Het UiPath-platform voedt het tijdperk van ‘automatisering eerst’ en verwijdert alledaags werk, zodat gebruikers zich kunnen concentreren op wat het belangrijkst is.
- Gebruikers kunnen hun digitale personeel automatisch op AWS schalen door automatische implementatie, wat zorgt voor een snellere en volledig voorspelbare implementatie als de werklasten veranderen. Naarmate de behoeften veranderen, kunnen klanten eenvoudig virtuele machines configureren en robots inzetten – zonder handmatige tussenkomst – en ze verbinden met UiPath Orchestrator voor eenvoudig beheer. De vooraf gebouwde UiPath-implementatieoplossing voor AWS stroomlijnt de implementatie van RPA-ontwikkel-, test- en productieomgevingen op AWS, met beheerde clouddatabase en ondersteuning voor caching van meerdere instanties.
- Met een open en uitgebreid platform verbindt UiPath Amazon Connect eenvoudig met elk systeem waarop het contactcenter vertrouwt, inclusief die backofficesystemen of mainframes die voorheen niet toegankelijk waren. Dit maakt een volledige zero-touch self-service automatiseringsoplossing voor klanten mogelijk, waardoor agenten vrij kunnen werken aan complexere klantproblemen. Door de klantervaring te verbeteren door bijna realtime reacties, First Call Resolution te verbeteren en de gemiddelde afhandelingstijd te verminderen, kunnen contactcenters de klanttevredenheidsscores verhogen en de loyaliteit vergroten.
- Kant-en-klare intelligente automatiseringsoplossingen helpen klanten de onderneming te moderniseren door AI Services van AWS rechtstreeks toe te voegen aan de dagelijkse activiteiten. Gebruikers kunnen de AWS AI-mogelijkheden eenvoudig slepen en neerzetten in hun geautomatiseerde workflows met behulp van vooraf gebouwde integraties die beschikbaar zijn op de UiPath Marketplace. Met UiPath kunnen klanten Amazon Textract gebruiken om taken met complexe documenttypen te automatiseren die traditionele OCR-software niet aankunnen.
- Met integraties die zijn gebouwd op AWS, kan het IT-team gebruikmaken van de kracht van AWS om efficiënte en betaalbare services en procesautomatisering voor eindgebruikers te leveren. Meer dan 30 krachtige, kant-en-klare IT-automatiseringsactiviteiten voor cloudinfrastructuur zorgen voor snellere automatisering en verkorten de ontwikkeltijden. Het IT-team kan kritische Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) voor objectopslag en Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2) eenvoudig automatiseren en beheren voor virtuele machinebeheeractiviteiten in hun workflows om zeer schaalbare en naadloze automatiseringen te creëren.
Dhruv Asher, UiPath senior vice-president van bedrijfsontwikkeling en productallianties, zegt: “Klanten willen het meeste halen uit hun AWS-investeringen en ze willen een eenvoudige, betaalbare en veerkrachtige oplossing zonder complexe infrastructuur- en applicatiewijzigingen. We zijn hier om te helpen. Met een implementatieoplossing met één klik voor AWS, kant-en-klare IT-automatiseringen en direct beschikbare activiteitenpakketten voor het consumeren van AI-services, zetten we ons in om klanten te helpen integreren met de UiPath-partnertechnologieën waarop ze tegenwoordig vertrouwen en in de toekomst.”