Ivanti heeft zijn Ivanti Neurons hyperautomatiseringsplatform, dat gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie en machine learning, uitgebreid met Patch Management, een Digital Assistent en verbeteringen aan Ivanti Neurons for Healing met automatische ticketclassificatie. Het systeem herstelt en beveiligt zelfstandig apparaten en moet gepersonaliseerde selfservice bieden aan eindgebruikers.
Ivanti Neurons gebruikt automatiseringsbots om realtime intelligentie te bieden over alle activa in de Everywhere Workplace, inclusief elk eindpunt en de IoT-edge. Ivanti Neurons for Patch Management is een cloud-native oplossing waarmee IT-teams efficiënt prioriteiten kunnen stellen en de kwetsbaarheden die het grootste gevaar vormen voor hun organisatie kunnen verhelpen. Dit is van belang, aangezien uit een recent onderzoek van Ivanti bleek dat 71 procent van de IT- en beveiligingsprofessionals patchen te complex en tijdrovend vond.
Ivanti Neurons Digital Assistant en nieuwe functionaliteiten in Ivanti Neurons for Healing krijgen AI-aangedreven verbeteringen, zoals het oplossen van de meeste problemen voordat ze worden gemeld, het verminderen van telefoontjes naar de helpdesk en het verminderen van het totale aantal tickets. Ivanti Neurons Digital Assistant is een AI-aangedreven Virtual Support Agent (VSA) die de oplossing van vragen, problemen en helpdeskverzoeken van medewerkers automatiseert en moet de selfservice-ervaring biedt die werknemers als consument al gewend zijn.