A.S. Watson Benelux heeft zijn eerste digitale medewerker in gebruik genomen. Na een periode van uitgebreid testen is softwarerobot Robin aan de slag gegaan bij de finance-afdeling van het Shared Service Center in Renswoude.
In de testperiode is vooral gewerkt aan het regelen van uitzonderingen en zorgen voor technische stabiliteit. Robin, de digitale medewerker, wordt door PLEUNZ als een dienst geleverd, en is specifiek voor A.S. Watson ingewerkt om processen in Oracle E-Business Suite, MS Excel en MS Outlook af te handelen. Na de proeftijd van Robin zal verder gekeken worden of het takenpakket uitgebreid kan worden..
Digitale medewerker
“De digitale medewerker wordt binnen A.S. Watson ingezet voor hoogfrequente standaard grootboekhandelingen. De end-to-end afhandeling, inclusief het afhandelen van uitzonderingen ontzorgt en borgt onze kwaliteit en continuïteit, ook buiten kantooruren. Voor A.S. Watson Benelux en binnen de A.S. Watson Group een significant innovatieve stap vooruit”, aldus George Keverkamp, Manager Finance SSC bij A.S. Watson Benelux.
Bots as a Service
A.S. Watson Benelux is het bedrijf achter Kruidvat, Trekpleister, ICI PARIS XL, Pour Vous en Prijsmepper. Als onderdeel van de A.S. Watson Group is het de grootste internationale retailer in Health & Beauty in Azië en Europa, met ruim 15.700 winkels en 12 retailmerken. PLEUNZ is – als Partner van UiPath – specialist in het ontwikkelen en beheren van cloud gebaseerde software robots (RPA). PLEUNZ is als eerste (en enige) ‘Bots as a Service’ leverancier in Nederland ISO/IEC 27001:2013 en NEN 7510-1:2017 gecertificeerd.